Design change

Hej!
Just kommit hem från le city, min brorsa kom hem med en iPhone. Lite avis men det känns lite onödigt att köpa em med tanke på att den mobilen jag har nu bara är typ två månader gammal. Igår såg jag Patrick 1,5 förresten, den var superbra. En film jag rekommenderar starkt! Btw han som spelar Patrick är min mammas syssling så hans barn blir mina pysslingar=)

Nu är det så att Nicaah ska hjälpa mig att designa om min blogg lite, så därför kommer det bli en bloggpaus i en 2-3 dagar så att designen blir färdig!

Puss!

Kommentarer
Postat av: nicole

Det tycker jag verkligen! :) Mina favoritserier är Desperate Housewives, Grey's Anatomy, OC, Sex and The city och Gossip Girl! :) Tyvärr går inte OC på TV längre men lyckligtvis har jag alla boxarna (:

2008-09-20 @ 17:00:07
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0