Vad hände med Gossip Girl?

Är det bara jag eller tar Gossip Girl extremt långa pauser? När det dessutom visas så kommer bara ungefär 5 avsnitt i rad. Men eftersom att serien bara är för bra så håller vi ut ändå, eller hur? Men för att ni inte ska längta allt för mycket så tänkte jag ge er ett litet klipp av nästa avsnitt (14) "The Blair Bitch Project".





Gossip Girl kommer i alla fall tillbaka till Sverige söndagen den 5 Oktober kl.19! Och för er som missat avsnitt innan så kan ni gå in här och se alla avsnitt + de som redan visats i USA om ni vill ligga före som jag.

Translation: We in Sweden really miss Gossip Girl, but it returns sunday 5th of October att 7 pm. But for now you've got some clips above to watch if you can't wait.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jodå helt okej förrutom att jag e sjuk så d e inte så kul :( sj då? :P

2008-09-08 @ 21:59:11
URL: http://robinakyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0